Conselleria De Sanitat Universal I Salut Pública Conselleria De

   EMBED

Share

Preview only show first 6 pages with water mark for full document please download

Transcript

Num. 7829 / 15.07.2016 20123 Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública Licitació número CNMY 216/2016. Subministrament, muntatge i instal·lació de dos ascensors muntallits en els blocs A i B de l’Hospital General Universitari de Castelló. Licitación número CNMY 216/2016. Suministro, montaje e instalación de dos ascensores-montacamas en los bloques A-B del Hospital General Universitario de Castellón. [2016/5394] [2016/5394] 1. Entitat adjudicadora a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Salut de Castelló – Hospital General Universitari de Castelló. c) Número d’expedient: CNMY 216-2016. 1.  Entidad adjudicadora a) Organismo: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública. b) Dependencia que tramita el expediente: Departamento de Salud de Castellón – Hospital General Universitario de Castellón. c) Número de expediente: CNMY 216-2016. 2. Objecte del contracte a) Descripció de l’objecte: subministrament, muntatge i instal·lació de dos ascensors muntallits en els blocs A i B de l’Hospital General Universitari de Castelló. CPV:42416100-6 Ascensors. 45313100-5 Instal·lació ascensors. b) Nombre de lots: lot únic. c) Lloc d’execució: Hospital General Universitari de Castelló, avinguda de Benicàssim, s/n, 12004 Castelló de la Plana. d) Termini d’execució: tres mesos des de la firma del contracte. e) Admissió de pròrroga: no és procedent. 2.  Objeto del contrato a) Descripción del objeto: suministro, montaje e instalación de dos ascensores-montacamas en los bloques A y B del Hospital General Universitario de Castellón. CPV: 42416100-6 Ascensores. 45313100-5 Instalación ascensores. b) Número de lotes: lote único. c) Lugar de ejecución: Hospital General Universitario de Castellón, avenida de Benicasim, s/n, 12004 Castellón de la Plana. d) Plazo de ejecución: tres meses desde la firma del contrato. e) Admisión de prórroga: no procede. 3. Tipus, tramitació, procediment, regulació i forma d’adjudicació a) Tipus: subministrament. b) Tramitació: ordinària. c) Procediment: obert. d) Regulació: no harmonitzada. e) Forma: diversos criteris d’adjudicació. 3. Tipo, tramitación, procedimiento, regulación y forma de adjudicación a) Tipo: suministro. b) Tramitación: ordinaria. c) Procedimiento: abierto. d) Regulación: no armonizada. e) Forma: varios criterios de adjudicación. 4. Pressupost base de licitació a) Import total: 190.000,00 euros (cent noranta mil euros) IVA inclòs. b) Base imposable: 157.024,79 euros (cent cinquanta-set mil vint-iquatre euros amb setanta-nou cèntims) IVA exclòs. c) IVA 21%: 32.975,20 euros (trenta i dos mil nou-cents setanta-cinc euros amb vint cèntims). 4.  Presupuesto base de licitación a) Importe total: 190.000,00 euros (ciento noventa mil euros) IVA incluido. b) Base imponible: 157.024,79 euros (ciento cincuenta y siete mil veinticuatro euros con setenta y nueve céntimos) IVA excluido. c) IVA 21%: 32.975,20 euros (treinta y dos mil novecientos setenta y cinco euros con veinte céntimos). 5. Garanties a) Provisional: no s’exigeix. b) Definitiva: el 5% de l’import d’adjudicació, excloent l’IVA. 5.  Garantías a) Provisional: no se exige. b) Definitiva: el 5% del importe de adjudicación, excluyendo el IVA. 6. Criteris d’adjudicació Criteris de valoració 6.  Criterios de adjudicación Ponderació Criterios de valoración Ponderación 1. Preu 45 1. Precio 45 2. Qualitat dels components i característiques tècniques 45 2. Calidad de los componentes y características técnicas 45 2. Ampliació període de garantia 10 2. Ampliación periodo de garantía 10 Total 100 Total 100 7. Obtenció de documentació i informació a) Entitat: Hospital General Universitari de Castelló o en la web del perfil del contractant http://www.contratacion.gva.es. b) Domicili: avinguda de Benicàssim, s/n. c) Localitat i codi postal: Castelló de la Plana 12004. d) Telèfon: 964 725 063. e) Fax: 964 726 319. f) Data límit d’obtenció de documents i informació: es podran arreplegar fins a l’últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat. Preu: 3,13 euros, IVA inclòs (ordre de preus de 24.05.2002; DOGV 25.06.2002), així com en la pàgina web de la Generalitat Valenciana abans indicada. 7.  Obtención de documentación e información a) Entidad: Hospital General Universitario de Castellón o en la web del perfil del contratante http://www.contratacion.gva.es. b) Domicilio: avenida de Benicasim, s/n. c) Localidad y código postal: Castellón de la Plana 12004. d) Teléfono: 964 725 063. e) Fax: 964 726 319. f) Fecha límite de obtención de documentos e información: se podrán recoger hasta el último día de presentación de proposiciones en el lugar arriba indicado. Precio: 3,13 euros, IVA incluido (orden de precios de 24.05.2002; DOGV 25.06.2002), así como en la página web de la Generalitat Valenciana antes indicada. Num. 7829 / 15.07.2016 8. Requisits específics del contractista 8.1. Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera: Reial Decrtet 1098/2001, 12 d’octubre, article 11.4.a. El criteri per a l’acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l’any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser almenys d’una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seua duració no siga superior a un any, i almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seua duració és superior a un any. El volum anual de negocis del licitador o candidat s’acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i depositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estiguera inscrit en el dit registre, i en cas contrari per les depositades en el registre oficial en què haja d’estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis per mitjà dels seus llibres d’inventaris de comptes anuals legalitzades en el Registre Mercantil. 8.2. Mitjans per a acreditar la solvència tècnica: la solvència tècnica i professional s’acreditarà segons el que disposa l’article 79, en relació amb el 78.a i el 78.i del TRLCSP, d’acord amb l’article 67.4.b) del Reial Decret 1098/2001, de 12 d’octubre, de conformitat amb la redacció del Reial Decret 773/2015, de 28 d’agost. Les empreses hauran de presentar una relació dels principals serveis efectuats durant els cinc últims anys, especificant les seues característiques. El compliment d’aquesta condició s’acreditarà per mitjà d’una declaració de l’empresari o, en el cas que el negoci s’explote en virtut d’una adjudicació, per mitjà d’un certificat expedit o visat per l’òrgan competent quan este forme part del sector públic; si l’explotació ha sigut adjudicada per un subjecte privat, es presentarà un certificat expedit per aquest o, a falta d’eixe certificat, una declaració de l’empresari. 20124 Els licitadors també hauran d’indicar la part del contracte que té eventualment el propòsit de subcontractar. 8.  Requisitos específicos del contratista 8.1. Medios para acreditar la solvencia económica y financiera: Real Decreto 1098/2001, 12 de octubre, artículo 11.4.a. El criterio para la acreditación de la solvencia económica y financiera será el volumen anual de negocios del licitador o candidato, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos deberá ser al menos de una vez y media el valor estimado del contrato cuando su duración no sea superior a un año, y al menos una vez y media el valor anual medio del contrato si su duración es superior a un año. El volumen anual de negocios del licitador o candidato se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en el que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios de cuentas anuales legalizadas en el Registro Mercantil. 8.2. Medios para acreditar la solvencia técnica: la solvencia técnica y profesional se acreditará según lo dispuesto en el artículo 79, en relación con el 78.a y el 78.i, del TRLCSP, de acuerdo con el artículo 67.4.b del Real Decreto 1098/2001, de 12 de octubre, de conformidad con la redacción del Real Decreto 773/2015, de 28 de agosto. Las empresas deberán presentar una relación de los principales servicios efectuados durante los cinco últimos años, especificando sus características. El cumplimiento de esta condición se acreditará mediante una declaración del empresario o, en el caso de que el negocio se explote en virtud de una adjudicación, mediante un certificado expedido o visado por el órgano competente cuando este forme parte del sector público; si la explotación ha sido adjudicada por un sujeto privado, se presentará un certificado expedido por este o, a falta de ese certificado, una declaración del empresario. Los licitadores también deberán indicar la parte del contrato que tiene eventualmente el propósito de subcontratar. 9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació a) Data límit de presentació: fins a les 14 hores del vinté dia natural, comptat a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV). b) Documentació a presentar: la indicada en el plec de clàusules administratives particulars. c) Lloc de presentació: Registre General de l’Hospital General Universitari de Castelló, avinguda de Benicàssim, s/n, 12004 Castelló de la Plana. d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l’obertura de proposicions econòmiques. f) Admissió de variants: no. 9.  Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación: a) Fecha límite de presentación: hasta las 14 horas del vigésimo día natural, contado a partir del siguiente a la publicación de este anuncio en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV). b) Documentación a presentar: la indicada en el pliego de cláusulas administrativas particulares. c) Lugar de presentación: Registro General del Hospital General Universitario de Castellón, avenida de Benicasim, s/n, 12004 Castellón de la Plana. d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses desde la apertura de proposiciones económicas. e) Admisión de variantes: no. 10. Obertura de les ofertes a) Entitat: Hospital General Universitari de Castelló. b) Domicili: avinguda de Benicàssim, s/n. c) Localitat: 12004 Castelló de la Plana. d) Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenen d’un juí de valor (sobre 2): a les 11.00 hores del quinzé dia natural a partir del següent a la data límit de recepció d’ofertes, a la sala de juntes del centre dalt assenyalat. Si el dit dia fóra dissabte, l’obertura s’efectuarà el següent dia hàbil. e) Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre 3): es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors. 10.  Apertura de las ofertas a) Entidad: Hospital General Universitario de Castellón. b) Domicilio: avenida de Benicasim, s/n. c) Localidad: 12004 Castellón de la Plana. d) Apertura de la documentación técnica relativa a criterios que dependen de un juicio de valor (sobre 2): a las 11.00 horas del decimoquinto día natural a partir del siguiente a la fecha límite de recepción de ofertas, en la sala de juntas del centro arriba señalado. Si dicho día fuese sábado la apertura se efectuará el siguiente día hábil. e) Apertura de la documentación técnica relativa a criterios cuantificables automáticamente y proposición económica (sobre 3): se publicará en el perfil del contratante y se notificará a los licitadores. 11. Altres informacions Les propostes podran estar redactades en valencià o castellà. 11.  Otras informaciones Las propuestas podrán estar redactadas en valenciano o castellano. 12. Despeses d’anuncis L’import del present anunci serà per compte dels adjudicataris. 12.  Gastos de anuncios El importe del presente anuncio será por cuenta de los adjudicatarios. Castelló de la Plana, 5 de juliol de 2016.– El gerent del Departament de Salut de Castelló: Miguel Alcalde Sánchez. El director econòmic: Fernando M. Vivas López. (R 06.10. 2015, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOCV 7639, 20.10.2015). Castellón de la Plana, 5 de julio de 2016.– El gerente del Departamento de Salud de Castellón: Miguel Alcalde Sánchez. El director económico: Fernando M. Vivas López. (R 06.10. 2015, de la consellera de Sanidad Universal y Salud Pública; DOCV 7639, 20.10.2015). Num. 7829 / 15.07.2016 20125